MANAGEMENTUL TIMPULUI (I)

Conceptul de management al timpului defineşte un set de principii, practici, competenţe, instrumente şi sisteme care împreună ajută o persoană să îşi valorifice timpul pe care îl are la dispoziţie cu scopul de a-şi îmbunătăţi calitatea vieţii.

Aspectul cel mai important care trebuie menţionat este că managementul timpului nu presupune ca o persoană să înveţe să facă cât mai multe lucruri într-un timp cât mai scurt, ci ca aceasta să se asigure că face ceea ce trebuie făcut, că se ocupă la timp de lucrurile care chiar trebuie făcute.

O persoană cu un bun management al timpului reuşeşte să realizeze mai multe sarcini într-un timp mai scurt, fiind totodată mai relaxată şi reuşind să îşi echilibreze viaţa personală cu cea profesională.

Capacitatea de organizare şi gestionare a timpului influenţează succesul profesional al unei persoane. Timpul este resursa de care dispune orice manager şi orice angajat, resursă care nu trebuie niciodată neglijată.

Există două modalităţi de a aborda timpul:

*eficientă, pozitivă – manifestată prin încercarea de a gestiona cât mai bine această resursă;

*negativă – manifestată prin ignorarea sau proasta gestionare a bugetului de timp.

You can leave a response, or trackback from your own site.

Lasa un comentariu:

Powered by WordPress | Designed by: free wp themes | Thanks to hostgator coupon code and cheap hosting